Mierzymy pojemność płynów

Podczas zajęć dzieci zapoznały się z pojęciem pojemności płynów w naczyniu. Dzieci samodzielnie zajmowały się eksperymentowaniem, porównywaniem, ocenianiem pojemności i mierzeniem płynów. Mierzyły ile szklanek wody to litr. Ćwiczenia te pomagały zrozumieć, że np. wody jest tyle samo, chociaż po przelaniu do pojemników różnej wielkości wydaje się mniej lub więcej. 



Sprawdzanie folderu w poszukiwaniu zdjęć ... OK.
większy obrazek nr 1 większy obrazek nr 2 większy obrazek nr 3 większy obrazek nr 4 większy obrazek nr 5 większy obrazek nr 6 większy obrazek nr 7 większy obrazek nr 8 większy obrazek nr 9 większy obrazek nr 10 większy obrazek nr 11 większy obrazek nr 12 większy obrazek nr 13 większy obrazek nr 14 większy obrazek nr 15 większy obrazek nr 16 większy obrazek nr 17 większy obrazek nr 18 większy obrazek nr 19