Innowacja pedagogiczna - Spółgłoski do przytulania

W tym roku systematycznie będziemy poznawali litery angażując w to zmysły, poprzez realizacje innowacji "Spółgłoski do przytulania". Dziś zapoznaliśmy się ze spółgłoską "D". Naszym zadaniem było stworzyć wielką literę "D" na dywanie, pisaliśmy palcem po mące, wypełnialiśmy tło spółgłoski skorupkami, a zwieńczeniem zajęć było stworzenie własnych domów, które wykonaliśmy z wielkim zaangażowaniem i starannością.

Poznawanie liter poprzez zmysły dostarczy dzieciom nowych doświadczeń i stanie się niecodzienną przygodą. Ponadto rozwijane będą umiejętności takie jak percepcja wzrokowa, słuchowa, pamięć wzrokowa i ruchowa, koordynacja wzrokowo – ruchowa i słuchowa, motoryka mała i orientacja przestrzenna.



Sprawdzanie folderu w poszukiwaniu zdjęć ... OK.
większy obrazek nr 1 większy obrazek nr 2 większy obrazek nr 3 większy obrazek nr 4 większy obrazek nr 5 większy obrazek nr 6 większy obrazek nr 7 większy obrazek nr 8 większy obrazek nr 9 większy obrazek nr 10 większy obrazek nr 11 większy obrazek nr 12 większy obrazek nr 13